Skip to content

BROWSE HAPPY

maaliskuu 4, 2012

Hei. Saatte kestää nyt päivän ilman oranssia kuvaa; kuvat ovat toisella koneellani, enkä jaksa yrittääkään ladata niitä tälle toiselle. Nytpä tiedätte: minulla on kaksi konetta. Itse asiassa kolme, mutta miniläppärin toiminta on ollut hyvin, hyvin epävarmaa. Hävittäisin sen jos tietäisin, minne (niin, ettei kukaan tongi sen muistia).

Olen viime aikoina potenut tekstihäpeää. Löysin nimittäin tekstejä, joita vein kirjoittajakurssille viime vuonna ja voi tuska että ne ovat paskoja. Olen pakottanut ihmiset lukemaan niitä. Hävettää. (Joskin voin elää siinä uskossa, että harva oikeasti lukee toisten tekstejä kunnolla. Se vähän helpottaa häpeääni.)

Olen luvannut itselleni, että ensi viikolla menen kahviloihin kirjoittamaan. Olen liikaa kotona; ehdin ahdistua kaikesta ja lasken päiviä, jolloin naapuri ei istu sohvallaan. Inte bra.

From → Uncategorized

Jätä kommentti

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s