Skip to content

MAKIJA

elokuu 5, 2012

Semmosta.

MacBook Pron touchpad-hiiri kesti alle vuoden, nyt se kolisee omituisesti. Tiesin toki, että Macit ovat heikkoja, mutta Windows on niin rasittava, ettei sitä voi edes kuvitella käyttävänsä. Ei ole olemassa konetta + käyttöjärjestelmää, jotka molemmat toimisivat loistavasti.

Semmosta.

Elän kummallista aikaa. Minulle tarjoutui mahdollisuus oikeisiin töihin. Olen ollut niin monta vuotta tällainen vapaa renttu, että en tietenkään uskonut, kun minulle tarjottiin töitä. Ajattelin (mutten sanonut ääneen sentään), että joku opiskelija voisi tehdä gradun tästä ja saisitte ilmaista työvoimaa. Näin arvossa koulutustani ja työkokemustani itse pidän.

Olen nyt pari päivää hokenut itselleni, että olen ammattilainen, joten jos joku haluaa tilata työn ammattilaiselta eikä opiskelijalta, hän tehköön niin.

En vielä usko, että saisin töitä. Ennen kuin on jonkinlaisia oikeita sopimuksia.

Samassa onnenpotkaisussa on tapahtunut muitakin kummia juttuja.

Kaikki alkoi Taikahuilusta. Ihan selvästi ooppera käänsi elämäni suunnan.

From → Uncategorized

3 kommenttia
  1. Kas kas! Taikahuilu avasi mullekin paljon kaikkea hyödyllistä ja kummaa. Tosin silloin olin jotain 12-vuotias, ja paljon on vettä virrannut sen jälkeen.

  2. Heidi permalink

    Sinä olet hyvä ja sinä olet ammattilainen. Piste.

  3. Heidi, se on joskus helpompi uskoa kuin joskus toiste. Olen viimeiset 1,5 vuotta saanut pääasiassa kehnoa palautetta töistäni (tämä 1,5-vuoden jakso päättyi toukokuussa), joten on taas oma urakkansa rakentaa itsensä uudelleen sen jälkeen. Vaikka tiedänkin, että kyse oli enemmänkin persoonallisuuksien yhteensopimattomuudesta kuin siitä, että minussa olisi ollut vikaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s