Skip to content

HITTAASTI

lokakuu 19, 2012

Huomaa käyvänsä hitaalla, kun puhuu, ja ehtii kahden sanan välissä ajatella minä puhun nyt kyllä tosi hitaasti, kun ehdin kahden sanan välissä ajatella tämän. Eilen oli sellainen päivä (se johtui särkylääkkeestä). Tänään kuuntelin eilen tekemääni haastattelua sanelukoneesta. Olen normaalistikin niin verkkainen puhuja, että ero tavalliseen ei oikeastaan ollut suuri. Ehkä vähän… sellaista sanojen… hakemista.

Minulla on omituiset jalat, enkä löydä kenkiä (voin kuvitella, että moni sanoo näin, koska on hienoa olla erikoinen ja vaikea ihminen). Käytin baletissa kärkitossuja 9-vuotiaasta yli 20-vuotiaaksi, minkä jälkeen, kun en enää tunkenut päivittäin jalkojani tossuihin, jalkaterien luut levisivät kuin räpylät. Muistan, miten kapeat jalat minulla oli lapsena. Oih.

Sen lisäksi minua on siunattu niin korkealla jalkapöydällä, että 90 % sovittamistani kengistä on liian matalia eikä niitä täten saa jalkaan lainkaan.

Tällä alustuksella: tänä vuonna hajosivat kesäkengät (käyttöikä 7 vuotta) ja maiharit (käyttöikä 11 vuotta). Olen sen helvetillisen projektin äärellä, että pitäisi ostaa kengät. Olisi pakko ostaa kengät.

Ehkä menen vain armeijakauppaan ja ostan maiharit.

Aargh.

From → Uncategorized

2 kommenttia
  1. Jalat, mun lempparia. Voi kertoa, että niin pahasti levinneet räpylät kuin mulla, ei oo monella. Mun oikea jalan koko (mitattu levossa) ja se, miten isoja kenkiä joudun ostamaan (koska seisoallaan), ero siinä on 2-3 numeroa.

  2. Kenkien ostamisessa pahinta on se, että vasta kun on kävellyt muutaman kilometrin, tietää, ovatko kengät hyvät. Kaupassa ei koskaan tiedä. Keväällä ostamani muuten hyvät kävelykengät kalvavat edelleen, monen kuukauden kävelemisen jälkeen, kantapäät verille ellen joka ikinen päivä teippaa kantapäitäni kolminkertaisella teipillä. Että on kätevää.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s