Skip to content

DY-DY-DYDDY-DY-DYDDY

tammikuu 17, 2013

Nainen ei koskaan saisi olla iloinen siitä, että hänellä on vaikka iso takapuoli tai paksut reidet. Jos sanon: minulla on jo niin iso takapuoli, että piti ostaa kokoa suuremmat farkut, minulle sanotaan, että ei sinulla ole iso takapuoli (ihmiset ovat tietysti kilttejä näin sanoessaan, en minä tätä pahalla meinaa). Ei minua haittaa sellainen fakta kuin iso takapuoli. Tosin onhan sekin suhteellista, koko.

Kuntosalilla (crosstrainerissä) takapuoli vain kasvaa. Siksi kokoa suuremmat farkut.

Ni.

(Tosin olen sitä ihmistyyppiä, joka alkaa nauraa sovituskopissa tajutessaan, ettei entinen koko mahdu. Olin nuorena ihmistyyppiä, joka söi ja oksensi ja ongelmoi, joten pidän kyllä paljon mieluummin tämän olotilan.)

Menin sitten kirjautumaan Twitteriin, josta en tajua mitään. Koska hienossa älypuhelimessani ei ole nettiyhteyttä (en jaksa roikkua netissä kodin ulkopuolella), en ehkä oikein tajua twiittaamista. Olisi eri juttu reagoida twiitteihin salamana ja raportoida tilanteista oitis, kuin miettiä kotona, mitähän sitä twiittaisi.

Tähän mennessä jokainen yritykseni on venynyt yli sallitun kirjainmäärän. Siksi bloggaan, koska en osaa tiivistää.

Minua kuitenkin seuraa siellä jo joku motivaattoriksi itseään kutsuva amerikkalainen perheenisä.

Samaan aikaan kun aloin perehtyä twiittaamiseen, sain postista sen iPodin, jonka yksi ystävä minulle lähetti. Oikein tunnen uusien hermoyhteyksien syntyvän aivoissani; kaikki tämä uusi yhtä aikaa!

Teknologian äärellä tarvitaan vankkumatonta kärsivällisyyttä ja mielenrauhaa.

Om… Om mani padme hum…

Olen taas huomaavinani meditoinnin todella auttavan jännittämiseen ja panikointiin. Tai sitten se on lähestyvä lentomatka – mikään tässä elämässä ei enää pelota, kun edessä on jotain niin karmaisevaa kuin lentokoneeseen astuminen!

From → Uncategorized

Jätä kommentti

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s