Skip to content

PAPTEEKKI

syyskuu 13, 2014

Oletteko huomanneet, että apteekissa saa usein kärsiä ylipalvelusta? Vaikka yrittäisi ostaa perussärkylääkkeen, saa palvelualttiin ihmisen viereen kyselemään, mihin sattuu ja kuinka paljon.

Eilen yritin ostaa uuden rannetuen, koska käytän sellaista kirjoittaessani ja edellinen (ostettu vuonna 2009), on räjähtänyt korjauskelvottomaksi. No, menin apteekkiin ostamaan yhtä tiettyä rannetukea.

Sen sijaan, että olisin saanut ostaa tuen, sain myyjän kertomaan minulle, että minun ei pidä ostaa kokoa S (vaikka hoin, että joo, minulle menee S) vaan pakotti minut sovittelemaan M-kokoa (liian suuri). Hän kyseli, mihin sattuu ja kuinka paljon (”minulla on tällainen ennestäänkin, tarvitsen juuri tällaisen”, yritin sanoa) ja selitti, että jos minulla on tenniskyynärpää, tuki ei auta (”minulla ei ole tenniskyynärpää”). Kun tätä oli jatkunut liian pitkään, lähdin pois, ja ostin tuen toisesta apteekista. Joskus en vain jaksa puolustaa itseäni tarpeeksi, kun myyjä ei usko, että tiedän mitä tahdon.

(Ja, kuten arvata saattaa, se sama tuki maksoi enemmän kuin vuonna 2009 ja sitä oli muutettu vähän kökömmäksi. Varmaan halvempi valmistaa.)

 

From → Uncategorized

Jätä kommentti

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s