Skip to content

FASTER

marraskuu 6, 2014

Tämä uusi ”dramaattisesti nopeampi” WordPress tarvitsee tuplasti klikkauksia ennen kuin pääsen päivittämään blogia. Oh, well.

Tapasin ihmisen, jolle työnantaja oli ostanut aktiivisuusrannekkeen. Ranneke kerää dataa liikkumisen määrästä päivän aikana. Siinä vaiheessa, kun hän innoissaan selitti, että myös yöllä ranneke tallentaa tietoa unen laadusta, aloin vähän miettiä. a) Onko millään työnantajalla mitään oikeutta tietää työntekijöiden unen laadusta mitään? Ja b) Miksi kukaan käyttäisi valvontaranneketta myös öisin? (En käyttäisi edes päivisin, vaikka työnantaja yrittäisi pakottaa. Tosin nämä uudet vipstaakkelit kai otetaan lähinnä avosylin vastaan, ei paljon tarvitse pakottaa.)

En edes tahtoisi itse tietää mitään uneni laadusta. Saisin kauhean stressin, jos kävisi ilmi, että uni on huonoa eikä virkistä tarpeeksi.

Näin unta, jossa olin 80-90-vuotias ja makasin sairaana sängyssä. Kummipoikani, noin 50-v., tuli tapaamaan minua ja näytti videoita, joissa hän oli lapsi ja minä kolmikymppinen. Se oli hieno uni, vaikken tiedä paljonko voin luottaa siihen, että saan luoduksi kummilapsiin tuollaisia elinikäisiä suhteita.

Uskonpa, että kun olen vanha, kukaan ei tule katsomaan minua.

Mitäpä katsomista minussa.

From → Uncategorized

3 kommenttia
  1. Uudelta päivityspuolelta voi vaihtaa vanhalle. En mäkään sitä uutta käytä, sehän on ihan kauhee.

  2. En löytänyt. No, en mä nykyään niin usein päivitä muutenkaan.

  3. Nyt osasin. Mahtavaa. Bloggaamiskynnys vähän taas laskee.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s